პროექტის გეგმის შაბლონი
|
სასწავლო მოდულის ავტორი
|
|||
|
სახელი და გვარი
|
ნონა გოგლიძე
|
||
|
რაიონი
|
ძველი თბილისი
|
||
|
სკოლა
|
N 18 საჯარო სკოლა
|
||
|
ქალაქი
|
თბილისი
|
||
|
მოდულის მონახაზი
|
|||
|
მოდულის დასახელება
|
|||
|
თამბაქოს მავნებლობა
|
|||
|
მოდულის შინაარსი
|
|||
|
მოცემული პროექტის
მიზანია მოსწავლეების ინფორმირება ნიკოტინის მავნე ზემოქმედების
შესახებ.მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას თემის ირგვლივ და თანატოლების წინაშე
წარსდგებიან პრეზენტაციით,გაიმართება დისკუსია.
|
|||
|
საგანი
|
|||
|
ბიოლოგია
|
|||
|
დონე/კლასი
|
|||
|
VIII კლასი
|
|||
|
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
|||
|
1თვე
|
|||
|
მოდულის საფუძვლები
|
|||
|
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
|||
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ გაანალიზონ ადამიანისთვის ჯანსაღი ცხოვრების
წესის მნიშვნელობა,მოიპოვებენ ინფორმაციას და აანალიზებენ თამბაქოს წევის მავნე
გავლენას ორგანიზმის სხვადასხვა სისტემის ფუნქციონირებაზე.მოსწავლეები
მონაცემებს წარადგენენ სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების
გამოყენებით.მოსწავლეებს შეუძლიათ მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
|
|||
მოსწავლეების
ამოცანები/სწავლის
შედეგები
|
|||
|
მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას მთავარი თემის ირგვლივ.ამისთვის
იყენებენ თანამედროვე ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს.ამზადებენ
პრეზენტაციას Power Point-ის მეშვეობით,გამოთქვამენ საკუთარ შეხედულებებს აწყობენ
დისკუსიებს.
|
|||
|
სასწავლო გეგმის განმსაზღვრელი კითხვები
|
|||
|
|
ზოგადი კითხვა
|
რა ზიანი მოაქვს თამბაქოს მოხმარებას
|
|
|
|
თემატური კითხვები
|
გამოთქვით ვარაუდი როგორია იმ
ადამიანების ცხოვრება,რომლებიც მოიხმარენ თამბაქოს?რა ჯანმრთელობის პრობლემები
აქვთ მათ?
|
|
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
რას ურჩევდით თქვენს თანატოლებს,რომლებიც
თამბაქოს მოიხმარენ
|
|
|
შეფასების გეგმა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
შეფასების დროის ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე
მონახაზი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
პროექტზე მუშაობის
პროცესში მოძიებული მასალა მოსწავლეებს დაეხმარება პრობლემის სწორად
გააზრებაში.მუშაობის პროცესში გამოვლინდება მათი შემოქმედებითი
შესაძლებლობები.მოსწავლეებს განუვითარდებათ თანამშრომლობითი უნარები.პროექტის
დასრულების შემდეგ მოხდება ნამუშევრების პრეზენტაცია,რომლებიც შეფასდება
კრიტერიუმით.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
სხვა
საკითხები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
მოსწავლეებს
უნდა შეეძლოთ თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენება,პრეზენტაციის კეთება და
წარდგენა.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
სასწავლო
პროცედურები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
სამოქმედო
გეგმის შედგენა:მოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად შეადგენენ მოკლე მონახაზს
თემასთან დაკავშირებით.რა იციან,რა უნდა იცოდნენ რას ისწავლიან.პროექტის
მსვლელობისას მოსწავლეები იყენებენ თანამედროვე ტექნოლოგიებს საჭირო მასალის
მოსაძიებლად.იძიებენ ინფორმაციას იმის შესახებ თუ რა გავლენას ახდენს თამბაქოს
მოხმარება ადამინის ორგანოთა სისტემების ნორმალურ მუშაობაზე.მოსწავლეები
აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
დიფერენცირებული
სწავლება
|
||
|
|
სპეციალური საჭიროებები
|
VIII კლასში არ მყავს
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები
|
|
|
არაინგლისურენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
აღწერეთ დამატებითი დახმარების საშუალებები ენაზე მუშაობისთვის,
მაგალითად ინგლისური ენის შემსწავლელთათვის (ELL) სასწავლო კურსი და ინდივიდუალური
გაკვეთილები ბილინგვური მოსწავლეებისგან ან თემში მოხალისე მასწავლებლებისგან.
აღწერეთ ადაპტირებული მასალები, მაგალითად, ტექსტები, გაფიკული გამოსახულებები,
ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები,, თარგმანის პროგრამები.
ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც გამოიყენებთ. ასევე, აღწერეთ შეფასების მეთოდების მოდიფიკაციები, სადაც მოსწავლემ
უნდა წარმოაჩინოს თავის ცოდნა, მაგალითად შეფასების ფორმატში მშობლიური ენის
გამოყენება ნაცვლად ინგლისურისა ან ზეპირი გამოკითხვა წერილობითი ტესტის
ნაცვლად.
|
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მაღალი
აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებს ვაძლევ რთულ დავალებებს სიღრმისეული ძიებისთვის.
|
|
სასწავლო მოდულისთვის საჭირო მასალები
|
||
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ,
პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური
უზრუნველყოფა)
|
||
|
ფოტო კამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტ კავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეო კამერა
ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
|
|
ტექნოლოგია
– პროგრამული
უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, პროექტი ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
|
მონაცემთა
ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელ-ფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტ-დისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტ ძიება
მულტიმედია
|
ვებ-გვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
|
ბეჭდვითი მასალები
|
პრინტერი,ინტერნეტ კავშირი
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
კომპიუტერი,პროექტორი
|
|
ინტერნეტ რესურსები
|
https//.google.com/search
www.youtube.com/watch
|
|
სხვა რესურსები
|
მოსწავლეები.
|
No comments:
Post a Comment